دانلود مجانی ربات کلش اف کلنز نسخه کرک دایمی و کامل
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود مجانی ربات کلش اف کلنز نسخه کرک دایمی و کامل

مژده: تقلب در بازي کلش اف کلنز امتحان شده و کاملا مجانی

کلش بوت يک ربات بوت قوی براي بازي کلش اف کلنز مي باشد. اين برنامه مي تواند تا حدود بسيار زيادي در وقت شما صرفه جويي کرده و بسياري از قسمت هاي بازي را برايتان ساده تر کند. با اين نرم افزار ميتوانيد حداقل ميزان طلا و اکسير را براي خودتان مشخص کنيد. اين برنامه به شما اين امکان را خواهد داد تاون هال را تا بالاترين لول بالا ببريد. قابليت استفاده از کينگ و کوئين نيز با استفاده از ClashBot امکان پذير خواهد بود. از اين نرم افزار نيز مي توانيد براي جنگ ها استفاده کنيد. شما مي توانيد تعيين کنيد که به صورت خودکار به کاربراني که کلن خودشان را رها کرده اند يا آفلاين هستند حمله کنيد. شما مي توانيد حتي نحوه چينش و ريختن سربازها را نيز تعيين کنيد. به صورت کلي اين برنامه امکانات بسيار زيادي را در اختيار شما قرار خواهد داد که اگر مي خواهيد در بازي کلش آف کلنز تقلب کنيد، توصيه مي کنيم به هيچ وجه آن را از دست ندهيد.
ClashBot از نرم افزار شبيه سازي اندرويد در کامپيوتر BlueStakcs استفاده مي کند تا بازي کلش آف کلنز را به صورت مستقيم از کامپيوتر شما اجرا کند. اين برنامه اين امکان را دارد تا به صورت خودکار آبجکت هايي که نيازمند ارتقاء هستند را شناسايي کند. نتيجه کار با اين نرم افزار برابر است تا با هک بازي کلش آف کلنز به همراه آپشن هاي بسيار زياد براي انتخاب توسط خود شما!
اگر براي اولين بار است که اين برنامه را اجرا مي کنيد. اين برنامه صفحه برنامه bluestacks را تغيير سايز مي دهد که توصيه مي کنيم که براي اعمال تغييرات اندازه، يک بار سيستم خود را ريستارت کنيد. اگر تغيير سايز انجام نشود ربات کار نخواهد کرد و در مرحله شناسايي Locate گير مي کند.


باید بدانید اين نرم افزار در ديگر سايت ها با قيمت 10 تا 30 هزار تومان به فروش ميرسد ولي ما براي شما مجانی قرار مي دهيم

 

 


دانلود با لینک عالی


 

منبع:http://www.iran-forum.ir/thread-394685.html 




:: موضوعات مرتبط: کاربردی , آموزش , استراتژیک , اینترنت , بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان ربات کلش اف کلنز نسخه کرک دایمی و کامل , دانلود رایگان ربات کامپیوتر , ایکس مود برای کامپیوتر , ایکسمود برای بلو استیک , ربات کلش , دانلود ربات مجانی و سالم کلش اف کلنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 4081
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 7 تير 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی